Thursday, June 23, 2011

Nu-mi lua ce am mai drag


Nu-mi lua ce am mai drag...
Lasa-mi sufletul sa simta roua bucuriei, 
lasa-mi imima sa intalneasca
dulceata cruda a dragostei.
Lasa-mi ochii sa se scalde in razele jucause 
ale soarelui, lasa-mi mainile
sa cuprinda cerul, 
lasa-mi picioarele sa simta mangaierea
catifelata a firelor de iarba. 
Lasa-mi cel mai important lucru ce daruieste :
moarte, dorinta, incredere, dragoste, dor
durere, speranta, fericire, incantare.
Lasa-mi sentimentul de prietenie 
ce inseamna o parte din viata..
Nu-mi lua ce am mai drag..
Lasa-mi viata!

2 Comments:

Blogger Hello My Hate said...

lupta pentru ce este al tau..>:D<

June 27, 2011 at 3:05 AM  
Blogger Katomica [Anca] said...

da ,lupt :)..dar uneori sunt prea slabita ca sa reusesc..mersi de vizitaa>:D<

June 27, 2011 at 4:19 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home