Friday, June 24, 2011

Un colt de drog ... peste tot


E periculos sa iubesti! Iubirea e ca un drog. La inceput ai senzatia de euforie, de abandon total. Apoi, a doua zi, vrei mai mult, inca nu e un viciu, dar iti place senzatia si iti inchipui ca o poti tine sub control. Te gandesti la persoana iubita vreme de doua minute si uiti de ea vreme de trei ore. In scurt timp însa, te obisnuiesti cu acea persoana si incepi sa fii complet dependent de ea. Acum te gandesti la ea trei ore si o uiti doua minute.
   Daca ea nu e langa tine, incerci aceeasi senzatie ca si drogatii cand nu isi obtin drogul. In acel moment, asa cum drogatii fura si se înjosesc ca sa faca rost de ceea ce le trebuie, si tu esti dispus sa faci orice pentru dragoste!

2 Comments:

Blogger Hello My Hate said...

ce frumos ai descris :x
eu nu am mai intrat de mult pe blog..
iar acum...ma bucur ca am facut-o >:D<
ma surprinzi cu fiecare post.bravo! :*

June 27, 2011 at 3:04 AM  
Blogger Katomica [Anca] said...

mersiii :*

June 27, 2011 at 4:19 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home